Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *

Παρασκευή 14 Δεκεμβρίου 2007

ΓΚΡΡΡ..!


Εχω ένα φίλο,τον Δημήτρη,που κάθε φορά που θα πάει στην Αθήνα μου φέρνει έντυπο υλικό.free press.Δηλαδή έντυπα που διανέμονται δωρεάν και είναι και από αιθητική άποψη και από περιεχόμενο άπαιχτα!
Είτε εχουν ειδικό περιεχόμενο(π.χ.μουσική)είτε είναι ποικίλης ύλης.Θα μου πείτε οτι στην Αθήνα και την Θεσ/κη υπάρχει περισσότερο αναγνωστικό κοινό,υπάρχει και αγορά διφημιστική και άλλα τέτοια.
Ελα όμως που και στην περιφέρεια γίνονται ανάλογες αξιόλογες προσπάθειες!
Από έντυπα μέχρι μαγαζιά.Διότι όταν καταφέρεις να αναπτύξεις την κριτική διάθεση και το πνεύμα του κόσμου,έχεις δημιουργήσει ΚΑΤΙ!
Εδώ ο κάθε φτωχομπινές νομίζει οτι ζούμε στην δεκαετία του ΄80 τουλάχιστον.Αισθητικό κιτς και πολιτισμική ένδοια.Μόνο φιγούρα και "ξέρεις ποιός είμαι εγώ ρέ".Κάνε κάτι "ρε"να μου αποδείξεις ποιός είσα!Προχώρα ένα βήμα παραπέρα και βγάλε την τσίχλα από το κεφάλι!
Και το στυλάκι "αυτά θέλει ο κόσμος",αλλού!Ο κόσμος βλέπει ,ταξιδεύει και με το διαδίκτυο βλέπει και θέλει κι΄άλλα!
Τόλμη χρειάζεται και ανοιχτό μυαλό.Λίγο ξεβόλεμα από τις καρέκλες και το κυριότερο:
Βάλτε και λίγο το χέρι στην τσέπη!Ο ΤΣΑΜΠΑΣ ΑΠΕΘΑΝΕ!
Υ.Γ.Το βράδυ της Παρασκευής 14-12,είχε η Νομαρχιακή Αυτοδιοίκηση εκδήλωση για την Ευρυζωνικότητα στο προαύλιο του Αγίου Νικολάου.Το μουσικό συγκρότημα που πλαισίωνε την εκδήλωση ήταν από την Αθήνα.
Οι φανφάρες για τους νέους συνθέτες τι απέδωσαν;Δεν υπάρχουν ντόπιοι καλλιτέχνες;Τα χρήματα από το "πακέτο"δεν ήταν για εδώ;
Φυσικά δεν περιμένω απάντηση από κάποιον "αρμόδιο".Ο μόνος Αρμόδιος είναι τηλεοπτικός χαρακτήρας στο Mega.
Οι υπόλοιποι μάλλον για καρικατούρες μου κάνουν...

1 σχόλιο:

Ανώνυμος είπε...

Δυστυχώς έτσι είναι!Ραδιοφωνικοί σταθμοί όπου τον παραγωγό αντικαθιστά ο υπολογιστής,εφημερίδες με λογική δημοσίου(έχουμε ιστορία εμείς!)και "δημοσιογράφοι"copy/paste
Α!και ψώνια που για λίγη φτηνή επαρχιώτικη δόξα δουλεύουν τσάμπα ή για ψίχουλα σε ραδιόφωνα,περιοδικά,εφημερίδες ή μαγα΄ζιά.
Ε ΡΕ ΚΛΩΤΣΙΕΣ!