Μου έστειλαν ένα mail σχετικά με τις περικοπές των μισών δρομολογίων μεταξύ Βόλου-Λάρισας και παρακάλεσαν να αναδείξουμε το θέμα.
Επειδή τυχαίνει να ξέρω το θέμα από "μέσα",η απαξίωση του σιδηροδρόμου σαν κατ'εξοχήν χερσαίου μεταφοράς έχει ξεκινήσει από την δεκαετία του '50 και για συγκεκριμένους λόγους(ιδιωτικά συμφέροντα) και συνεχίζεται μέχρι τις μέρες μας.
Δυστυχώς,για πολλοστή φορά, οι πολίτες αυτής της πόλης παρακολουθούν αμήχανοι(και αμέτοχοι)τα γεγονότα σαν σε δελτίο ειδήσεων και ευελπιστούν σε "θαύματα"που δυστυχώς δεν γίνονται...
5 σχόλια:
Εγώ απλά αναρωτιέμαι πως γίνεται από τη μια να εξαγγέλεται δια στόματος υπουργού η ηλεκτροκίνηση και αναβάθμιση του σιδηροδρομικού δικτύου του Βόλου και από την άλλη να γίνεται περικοπή δρομολογίων. Δεν είναι πλήρης αναντιστοιχία αυτό?
Δε τα μάθατε; 50% των επενδυτικών προγραμμάτων θα κοπεί. Αν δεν ξηλωθεί και η γραμμή και να αντικατασταθεί από λεωφορεία τυχεροί θα είμαστε...θέλαμε και τραμ στο Βόλο, μπουχαχαχα!
ΔΕΝ ΘΕΛΟΥΝ ΤΟΝ ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟ!ΚΑΙ ΟΤΙ ΓΙΝΕΤΑΙ ΓΙΝΕΤΑΙ ΜΕ ΠΙΕΣΕΙΣ ΤΗΣ ΕΥΡΩΠΑΪΚΗΣ ΕΝΩΣΗΣ...
ΤΑ ΠΕΡΙ ΤΡΑΜ ΕΙΝΑΙ ΣΑΝ ΤΟ ΑΝΕΚΔΟΤΟ:"ΛΕΜΕ ΚΑΜΜΙΑ ΜΑΛΑΚΙΑ ΝΑ ΠΕΡΑΣΕΙ Η ΩΡΑ"...!
Au bordelau!
....αυτό το θέμα θες να το σχολιάσω τώρα......άστο καλύτερα.....βρωμάει παντού φιλαράκο απο την διοίκηση ως τους συνδικάλιστές που πουλάνε τις άδειες τους για 80 ευρώ. Το δικαίωμα της άδειας το κέρδισαν κάποιοι με αγώνα και αίμα......και στον Ο.Σ.Ε με ένα άρθρο της πλάκας την πληρώνονται.......και οι συνδικαλιστές πρώτοι - πρώτοι.....
άντε γειαααααααααααααα
Δημοσίευση σχολίου