Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *

Τρίτη 14 Απριλίου 2009

Χαθήκαμε...


Κάτι τα live,κάτι το "τους έχω βαρεθεί"(ωραίος τίτλος για συναυλία και για πολλά άλλα),δεν ασχολήθηκα με το blog.Οι συνεργάτες βιώνουν τα ίδια,οπότε...

Τελικά, ενώ στα τηλεοπτικά πλατώ περιφέρονται διάφοροι απερίγραπτοι πολιτικάντηδες και προσπαθούν να εξηγήσουν τα ανεξήγητα,μικρές ή μεγάλες ομάδες δημιουργούν πολιτισμό.

Γίνονται όμορφα live, γίνονται παρουσιάσεις βιβλίων, ανεβάζονται θεατρικές παραστάσεις,γίνονται εκθέσεις ζωγραφικής...

Το δυσάρεστο είναι ότι σε όλα αυτά δεν υπάρχει συμμετοχή του Δήμου και καλύτερα γιατί δεν θα γινόταν τίποτα. Η ζωή είναι αλλού και αυτοί δυστυχώς μπλεγμένοι στον μικροπολιτικό τους μικρόκοσμο βιώνουν μια virtual reality...

1 σχόλιο:

evi είπε...

Αχ,Γιάννη δε φαντάζεσαι πόσο χάρηκα που ανταποκρίθηκες στο μνμ μου.Είναι για μένα πολύ όμορφο να έχω μιά επαφή από την ιδιαίτερή μου πατρίδα.Τώρα εκτός από τον αδερφό μου που "μιλώ"στο msn μαζί του (γιατί όλοι οι δικοί μου ζουν στο Βόλο)θα έχω κι εσένα που θα με κρατάς ενήμερη μέσα από το blog σου γενικά για τα δρόμενα και με αντικειμενικές απόψεις από ότι είδα.Σχετικά με την ανάρτησή σου τη σημερινή δεν πολυκατάλαβα μιας και δεν έχω ιδέα τί γίνετε εκεί και σε ποιούς αναφέρεσαι,πάντως συμφωνώ με το ότι η ζωή είναι αλλού και πέρα από τα "δήθεν"!
Α! και κάτι άλλο...το επίθετό σου μου είναι πολύ γνωστό,μήπως παλιά είχες καιά εκπομπή στο ράδιο ή τηλεόραση ή μήπως κάναμε στο ίδιο σχολείο?κάτι μου λέει πάντος.Είπα πολλά,και πάλι χάρηκα και θα σε "βλέπω"καθημερινά από δω και πέρα.