Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *

Παρασκευή 8 Μαΐου 2009

Οι σιδηροδρομικές υποδομές στη Μαγνησία.


Όπως όλοι γνωρίζουμε το δίπολο Βόλου-Λάρισας έχει αναλάβει την ευθύνη να οργανώσει τους Μεσογειακούς Αγώνες του 2013 και βασικό έργο, το οποίο έχει περιληφθεί στον φάκελο διεκδίκησης των Αγώνων, είναι η αναβάθμιση της σιδηροδρομικής σύνδεσης Λάρισας - Βόλου, ώστε να συνδεθούν οι δύο πόλεις με υπηρεσίες προαστιακού χαρακτήρα.Εδώ και πολύ καιρό εξελίσσεται στη Μαγνησία μία διαρκώς κλιμακούμενη ιλαροτραγωδία σχετικά με την κατάργηση της υφιστάμενης σιδηροδρομικής γραμμής κανονικού εύρους στη Νέα Ιωνία και την χρησιμοποίηση του διαδρόμου της μετρικής γραμμής, ένα περιέργως «θεοποιημένο» έργο, το οποίο είναι όχι απλά ανούσιο αλλά και καταστροφικό, όπως θα αποδείξουμε στην συνέχεια με αδιάσειστα στοιχεία.
Άνευ ουσιαστικού λόγου διάφοροι φορείς και μεμονωμένα άτομα έχουν στραφεί κατά της 5ης Εφορείας Νεωτέρων Μνημείων Θεσσαλίας, η οποία εξετάζει τον χαρακτηρισμό της από δεκαετίας καταργηθείσας μετρικής γραμμής «Βόλος - Παλαιοφάρσαλος» (κτιριακές εγκαταστάσεις, γραμμή, τροχαίο υλικό και όλα τα τεχνικά έργα) ως «διατηρητέο μνημείο».Επίσης το διατηρητέο «τρενάκι του Πηλίου» διανύει μια πρωτοφανή περίοδο απαξίωσης και μαρασμού εξαιτίας των παράνομων καταπατήσεων πάνω στην σιδηροδρομική γραμμή και της προκλητικής αδιαφορίας των συναρμόδιων φορέων.
Στις περίεργες ημέρες που διανύουμε κρίνουμε απαραίτητο να παρέμβουμε δραστικά και να εκθέσουμε σε όλους τους εμπλεκομένους τα πραγματικά στοιχεία για τις υφιστάμενες και τις μελετώμενες σιδηροδρομικές υποδομές στην Μαγνησία, -με έμφαση στο φλέγον ζήτημα της αναβάθμισης της σιδηροδρομικής σύνδεσης «Βόλου - Λάρισας»-, μέσα από ένα αναλυτικό υπόμνημα 24 σελίδων, στο οποίο περιέχονται και αναλυτικοί χάρτες με καταγεγραμμένες όλες τις υφιστάμενες αλλά και μελετώμενες σιδηροδρομικές γραμμές στη Μαγνησία (υπόβαθρο χαρτών © Google Maps, χρήση δυνάμει άρ. 24 & 25 Ν. 2121/1993).
Παρακαλούμε για τις ταχείες ενέργειες όλων των αποδεκτών, ώστε επιτέλους να ξεκινήσει η υλοποίηση συγκεκριμένων δράσεων για την πραγματική αναβάθμιση των Θεσσαλικών Σιδηροδρόμων και να παύσουν οι αδικαιολόγητες αιτιάσεις ορισμένων που θα οδηγούν στις καλένδες κάθε σιδηροδρομικό έργο.

Με εκτίμηση

ΤΑ ΜΕΛΗ ΤΟΥ ΣΥΛΛΟΓΟΥ

ΒΕΡΓΟΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ - ΔΗΜΟΤΗΣ ΒΟΛΟΥ

ΔΗΜΟΠΟΥΛΟΣ ΑΠΟΣΤΟΛΟΣ - ΔΗΜΟΤΗΣ ΛΑΡΙΣΑΣ

ΚΡΑΝΙΑΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ - ΔΗΜΟΤΗΣ ΤΡΙΚΑΛΩΝ

ΓΑΛΑΝΗΣ ΑΠΟΣΤΟΛΟΣ - ΔΗΜΟΤΗΣ ΚΑΡΔΙΤΣΑΣ

4 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Kai pou tha vroume ayto to 24selido?

Nikolakis είπε...

Καλησπέρα σε όλους. Αυτό που αναρτήθηκε στο blog είναι το "διαβιβαστικό" του 24σέλιδου το οποίο εστάλη σε πληθώρα αντιτύπων σε κάθε αρμόδιο (τοπικές αρχές, ΥΜΕ, ΟΣΕ, εφημερίδες κλπ).

Σύντομα θα ανεβεί και online ολόκληρο, και θα παραθέσω το link από το οποίο θα μπορείτε να το κατεβάσετε.

ΣΟΛΩΝ ΤΣΑΚΙΡΗΣ είπε...

Αναμένουμε το 24σέλιδο ;)
Πάντως για να κάνουμε και λίγο πλάκα, δεν είναι απαραίτητο να γράψεις 24 σελίδες για να αποδείξεις ότι η κατάργηση του S είναι πασιφανώς λανθασμένη.

Nikolakis είπε...

Προς το παρόν το "πόνημα" βρίσκεται σε αυτή τη διεύθυνση:

http://files.me.com/nvergos/8awghs

Πιστέψτε με, θα δείτε πολλές πληροφορίες, και όχι μόνο για το "S" της Νέας Ιωνίας... :D