Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *

Πέμπτη 30 Ιουλίου 2009

Ο ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ ΔΟΛΟΦΟΝΕΙΤΑΙ!



Θαυμάστε τις άνευ προηγουμένου αναμονές στη Λάρισα που θα υπομένουν όσοι διαλέξουν τον σιδηρόδρομο στη διαδρομή «Αθήνα - Βόλος - Αθήνα» αν υλοποιηθούν τα δρομολόγια που θα αφανίσουν όλο το σιδηροδρομικό δίκτυο και ιδίως το επαρχιακό και εκπονήθηκαν από ακριβοπληρωμένους εξωτερικούς συμβούλους :

· 604 στο 1574 αναμονή 2:20' (βραδινό τρένο από Αθήνα)
· 1571 στο 53 αναμονή 1:15' (προς Αθήνα)
· 70 στο 1580 αναμονή 36' (από Αθήνα)
· 1581 στο 501 αναμονή 51' (προς Αθήνα)
· 500 στο 1584 αναμονή 25' (από Αθήνα)
· 52 στο 1588 αναμονή 1:46' (από Αθήνα)
· 1585 στο 55 αναμονή 24' (προς Αθήνα)
· 54 στο 2572 αναμονή 1:29 (από Αθήνα)
· 1589 στο 503 αναμονή 6' (προς Αθήνα)

Άραγε σε ποια στοιχεία βασίστηκε η εταιρεία συμβούλων PricewaterhouseCoopers για να αποφανθεί ότι ο Βόλος και η Θεσσαλία του 2009 και των Μεσογειακών Αγώνων αξίζουν τα μισά δρομολόγια από αυτά που είχαν πριν 30 χρόνια; Με ποιες διαδικασίες ανατέθηκε στην εν λόγω εταιρεία να εκπονήσει τα νέα δρομολόγια και μάλιστα χωρίς να υπάρχει καμία ενημέρωση των εργαζομένων και του κοινού; Ποια είναι η αμοιβή των συμβούλων αυτών;

Αν επιτραπεί να εφαρμοστούν τα νέα δρομολόγια το επιβατικό έργο θα εκμηδενιστεί όπως έγινε και με το εμπορευματικό έργο όταν προσφάτως μέσα σε μια νύχτα καταργήθηκαν οι υπηρεσίες μικροδεμάτων κλπ. Οι Θεσσαλικοί Σιδηρόδρομοι που λειτουργούν από τον 19ο αιώνα κινδυνεύουν με de facto αφανισμό.

Με τα νέα εκμηδενισμένα δρομολόγια από 1η Αυγούστου, περικόπτονται 20 (είκοσι) δρομολόγια για «Βόλο - Λάρισα - Βόλο» και όλα τα δρομολόγια «Καλαμπάκα - Παλαιοφάρσαλος», καθώς και το απευθείας Intercity «Καλαμπάκα - Αθήνα - Καλαμπάκα».

Σε μια εποχή που ο σιδηρόδρομος παγκόσμια αναπτύσσεται κατά προτεραιότητα λόγω των μεγάλων συγκριτικών του πλεονεκτημάτων, στην Ελλάδα απαξιώνεται, υπολειτουργεί, διαλύεται, με λίγα λόγια δολοφονείται εν ψυχρώ. Όταν η Γαλλία αποφασίζει να επενδύει πλέον μόνο στον σιδηρόδρομο ως δημόσια χερσαία μεταφορική υποδομή, η Ελλάδα ακολουθεί την αφρικανική Μποτσουάνα, την μόνη χώρα που κατήργησε επιβατικά δρομολόγια την φετινή χρονιά.

Οι καλοπληρωμένες διοικήσεις και οι καλοπληρωμένοι εξωτερικοί σύμβουλοι καταργούν δρομολόγια στον σιδηρόδρομο την ίδια ώρα που τα ΚΤΕΛ, αεροπλάνα, καράβια τα διπλασιάζουν. Άραγε γιατί;

ΑΝΤΙΔΡΑΣΤΕ ΑΜΕΣΑ - ΑΥΡΙΟ (31-07-2009) ΟΛΟΙ ΣΤΗΝ ΑΘΗΝΑ

Αντιληφθείτε πλέον ότι τα γράμματα που στέλνουν οι Δήμαρχοι και οι Νομάρχες δεν λαμβάνονται υπόψη.
Οι αντιδράσεις πρέπει να είναι πολύ δυναμικές.
Ο σιδηρόδρομος είναι υπόθεση όλων. Ας ξυπνήσουν κάποιοι από το λήθαργο και ας ευαισθητοποιηθούν. Όσοι σιωπούν, όσοι δεν πάρουν πρωτοβουλίες, είναι συνεργοί στο έγκλημα που σχεδιάζεται. Μην ξεχνάτε τον ρόλο που έπαιξε και παίζει ο σιδηρόδρομος στην ανάπτυξη της Θεσσαλίας και όλης της Ελλάδας.

Χθες το πρωί της Τετάρτης (29-07-2009) περί ώρα 12:00, έγινε σύσκεψη στην Δημαρχία Καρδίτσας με όλους τους φορείς για τις επικείμενες καταργήσεις. Παρόντες ήταν όλοι οι φορείς του Νομού και αρκετοί πολίτες, περισσότερα από 80 άτομα. Η σύσκεψη κράτησε 2,5 ώρες περίπου! Υπήρξε επικοινωνία του Νομάρχη Καρδίτσας με τον Διευθύνοντα Σύμβουλο της ΤΡΑΙΝΟΣΕ κ. Καλογιάννη , ο οποίος μπροστά στις αντιδράσεις είπε ότι θα δρομολογηθεί τοπική αυτοκινητάμαξα ΜΑΝ για ανταπόκριση στη θέση του καταργούμενου απευθείας InterCity «Καλαμπάκα - Αθήνα - Καλαμπάκα». Ο Νομάρχης Καρδίτσας δεν το δέχθηκε επ' ουδενί αυτό. Τόνισε μάλιστα ότι θα γίνουν δυναμικές κινητοποιήσεις και θα κοπεί η γραμμή στον κεντρικό άξονα Αθηνών - Θεσσαλονίκης.

Αντίστοιχη συνάντηση πραγματοποιήθηκε χθες το απόγευμα και στα Τρίκαλα. Εκεί ο Νομάρχης διαμήνυσε στον Καλογιάννη αυτολεξί ότι η δρομολόγηση αυτοκινητάμαξας ΜΑΝ, είναι "αιτία πολέμου" και δεν διαπραγματεύονται την διατήρηση του απευθείας InterCity.

Σήμερα (30-07-2009) το πρωί η Δυτική Θεσσαλία θα ζητήσει αύριο Παρασκευή να κανονίσουν συνάντηση με τον ΥΜΕ κ. Στυλιανίδη ή τον Γενικό Γραμματέα ΥΜΕ όλοι οι φορείς της Δυτικής Θεσσαλίας. Αν το πετύχουν θα κατεβούν όλοι μαζί στην Αθήνα με το πρωινό απευθείας IC την τελευταία μέρα κυκλοφορίας του πριν την κατάργηση κρατώντας πανό και μαύρες σημαίες. Το εν λόγω τρένο από τον Παλαιοφάρσαλο και μετά είναι συζευγμένο με το απευθείας πρωινό InterCity «Βόλος - Αθήνα». Είναι επιτακτικό οι φορείς της Μαγνησίας να κατεβούν με το ίδιο τρένο και να επιδιώξουν από κοινού την συνάντηση με ένα κοινό αίτημα : καμία κατάργηση δρομολογίων στη Θεσσαλία, καμία συνδιαλλαγή για το μικρότερο κακό. Δεν είμαστε πεινασμένα σκυλιά για να αρκούμαστε σε ξεροκόμματα. Διατήρηση ΟΛΩΝ των ήδη υπαρχόντων δρομολογίων και προσθέτως δρομολόγηση προαστιακού Θεσσαλίας "Βόλος - Βελεστίνο - Λάρισα - Παλαιοφάρσαλος - Σοφάδες - Καρδίτσα - Τρίκαλα - Καλαμπάκα" όπως ήδη έχουμε ζητήσει.

Επίσης ακούστηκε ότι χθες (29-07-2009) είχαν συνάντηση οι σιδηροδρομικοί της Θεσσαλίας με τον Δ.Σ. της ΤΡΑΙΝΟΣΕ κ. Καλογιάννη και το μόνο που τους υποσχέθηκε ήταν ότι θα βάλει τοπική αυτοκινητάμαξα ΜΑΝ στη θέση του InterCity 47 μέχρι Παλαιοφάρσαλο. Παραδέχτηκε μάλιστα ότι το InterCity 47/48 είχε 74% πληρότητα, προκαλώντας εύλογες απορίες σε ποια στοιχεία στηρίχτηκαν οι καταργήσεις ... Για τα δρομολόγια Λάρισας-Βόλου τους είπε σαφέστατα ότι θα είναι μόνο ΕΞΙ !

Άραγε αναρωτιέστε ακόμη ποια είναι η εταιρεία που εκπόνησε το σχέδιο «εξυγίανσης» ;
Ιδού !
PricewaterhouseCoopers (pwc.greece@gr.pwc.com)
Athens
PricewaterhouseCoopers
268 Kifissias Avenue
GR-152 32 Halandri
Telephone: [30] (210) 6874 400
Telecopier: [30] (210) 6874 444
Piraeus
PricewatehouseCoopers
2, 2nd Merarchias Street
GR-185 35 Piraeus
Telephone: [30] (210) 4284 000
Telecopier: [30] (210) 4520 263
Thessaloniki
PricewaterhouseCoopers
17 Ethnikis Antistaseos Street
GR-551 34 Thessaloniki
Telephone: [30] (2310) 488 880
Telecopier: [30] (2310) 459 487

http://el.wikipedia.org/wiki/PricewaterhouseCoopers
http://www.pwc.com/extweb/industry.nsf/docid/4917621b48587b04802571820039cdf8

Contacts
Dinos Michalatos (dinos.michalatos@gr.pwc.com)
Assurance Leader
Tel: +30 210 6874730
Fax: +30 210 6874444
Harry Kyriazis (harry.kyriazis@gr.pwc.com)
Advisory Partner
Tel: +30 210 6874503
Fax: +30 210 6874446

For general PricewaterhouseCoopers Greece media enquiries, please contact:
Vivian Tsamadou (vivian.tsamadou@gr.pwc.com)
Senior Manager
Marketing & Communications
PricewaterhouseCoopers
268 Kifisias Avenue
15232 Halandri
Athens

Δημοσιεύστε τα όλα στον Τύπο και στη Βουλή των Ελλήνων, διαφυλάξτε όμως την πηγή.
Επιβάλλεται ΑΜΕΣΑ να γίνουν μεγάλες κινητοποιήσεις όλων των φορέων και των τοπικών κοινωνιών απέναντι στον διαρκώς κλιμακούμενο εμπαιγμό μας.
Όποιος σιωπά είναι συνένοχος στο έγκλημα.
Δώστε τον αγώνα μέχρι την τελική νίκη, πριν ή μετά την 01η Αυγούστου.

Μόνο η αφρικανική χώρα Μποτσουάνα κατήργησε φέτος σιδηροδρομικά δρομολόγια. Θα επιτρέψετε να την ακολουθήσουμε ;

http://www.magnesianews.gr/News/?EntityID=f013d553-9b39-42d0-beb7-eb35dbf4ae2f

2 σχόλια:

BΙΟΤΕΧΝΕΣ είπε...

είναι εξωφρενικό και πέρα για πέρα ελληνικό...δεν έχουμε πια το σάλιο να τους φτύσουμε...ποιον να πρωτοφτύσεις στην χώρα αυτή...

Αντώνης είπε...

Με την κατάργηση των πρωινών δρομολογίων πχ Βόλος-Λάρισα 7:03 και Λάρισα-Βόλος 08:03, όλοι εκείνοι που πηγαινοέργονται για επαγγελματικούς λόγους τώρα με χαρά θα αναγκαστούν να χρησιμοποιούν/αγοράσουν αυτοκίνητο.

Μιλάμε ότι τα νέα δρομολόγια είναι πολύ εξυπηρετικά και πρακτικά... Μάλλον ο ΟΣΕ έχει μετοχές στα ΚΤΕΛ και τους στέλνει πελάτες.